poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Sekciarz

Inspiracja: koncert  Die Antwoord, trasa Donker Mag, Torwar, Warszawa, 12 sierpnia 2014 r.



***
"Och, kocham mojego brzydkiego chłopaka
taki szorstki i twardy
nie obchodzi go nic oprócz mnie
tak, kocham go, ponieważ jest trochę szalony
po prostu szalony na moim punkcie"
"Ugly boy"

***
"Ale opiekujesz się mną, by poczuć się bezpiecznie
jesteś trochę zakręcony, kochanie"
"Ugly boy"

***
 "W pidżamach jestem jak gangster"
"Ugly boy"

***
"Ludzie się gubią i zaczynają jarać się moim mistycznym zespołem"
"Ugly boy"

***
"Nie uśmiecham się, tylko warczę do kamery, mój złoty  ząb się błyszczy".
"Ugly boy"

***
"Serce bije w rytmie techno"
"Happy go suck fucky"

***
"Była sobie mała dziewczynka
której spodobał się zły, zły chłopiec
ale kiedy ten zły chłopiec wyszedł z więzienia
dupa małej dziewczynki była w dużych, dużych kłopotach".
"Cookie Thumper".

***
 "Ten chłopiec, Anies, śni w więzieniu
śniąc o mojej waginie, taak, ty ciężko napalony chłopcze
palec w twojej dupie, ładnie ! Trawka którą przeszmuglowałeś
taaa, skręć to, zapal to, wal jak rasta"
"Cookie Thumper"

***
 "On kocha Yo-Landi bo jestem blondynką z każdej strony"
"Cookie Thumper"

***
 "Będę sączył szampana przez waginę"
"Girl I want 2 eat u"

***
"Biała dziewczyna, czarna dziewczyna,
chuda, gruba, YUH
tak dużo wagin..."
"Girl I want 2 eat u"

***
"Jesteś słodki i lubię to, że jesteś takim hradcorem
niech cię Bóg błogosławi, jesteś spełnieniem marzeń
właśnie dlatego bardzo, bardzo, bardzo cię kocham"
 "Girl I want 2 eat u"

***
 "Cały czas praca i brak zabawy
sprawiły, że Ninja jest tępym (nudnym) chłopcem"
"Pitbull Terrier"

***
"Uspokój się, chłopcze
spójrz na swoją rozwścieczoną twarz
czemu jesteś taki okropny
może dlatego jestem taka atrakcyjna
jestem zbłąkaną duszą, uratuj mnie
rządź mną emocjonalnie
zrób na mnie wrażenie, wstrząśnij mną
jestem grą, graj we mnie
kochaj mnie, nienawidź mnie
całuj mnie, bierz mnie
złam mnie, spraw bym była Twoja"
"Pitbull Terrier"

***
 "Widzę, że się boisz
i wystraszony człowiek nie jest ładnym widokiem
och, wstyd
biegnij, mały strachliwy kotku
biegnij"
"Do not fuk wif da kid"

***
"Jestem albo napędzany albo kaleczony przez demony"
"Donker Mag"

Powyżej cytaty z piosenek z płyty "Donker Mag"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz